چمدان :  سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده از مبادی ورودی کیش، رشد 12 درصدی گردشگران بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش مبین استقبال مردم از برنامه‌های اجرا شده در جزیره کیش بوده است.

یکی از دلایل این استقبال متعادل سازی بلیت پروازهای کیش ایر همزمان با افزایش نرخ بلیت‌های هواپیما با تصمیم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بوده است.

[related-post id="46688"]

اجرای نمایش‌های آیینی خیابانی و موسیقی سنتی در نمایشگاه و جشنواره‌ای با حضور هنرمندان 8 استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، گلستان، گیلان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه و فارس به همراه عرضه صنایع دستی و خوراکی‌های این استان‌ها هم از جاذبه‌های جشنواره بیست و یکم در جزیره کیش بود.

[related-post id="102834"]

بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از 8 تیر درجزیره کیش آغاز شد و با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح و برپایی دهمین نمایشگاه بازار سفر تا 15 شهریور ادامه داشت و شامگاه یکشنبه 18 شهریور در آیینی رسمی به کار خود پایان می‌دهد.

سازمان منطقه آزاد کیش در حالی از رشد آمار گردشگران خبر داده است که رئیس جامعه هتلداران کیش چندی پیش و قبل از کاهش متعادل سازی بلیت هواپیما توسط کیش ایر از ظرفیت خالی هتل‌ها اظهار نگرانی کرده و گفته بود: ضریب اشغال زیر 50 درصدی اکثر هتل‌های کیش طی 21 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
کد خبر 180706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =