تمام استانداران به رونق گردشگری کمک کنند | به هتل ارزان نیاز داریم



چمدان : رئیس‌جمهوری در این نشست به بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: «آخرین گزارشی که در بخش صنایع‌دستی دیدم حاکی از آن بود که در سال 96 تاکنون 56هزار شغل در زمینه صنایع‌دستی ایجاد شده که در این عرصه می‌توان تلاش بیشتری انجام داد.»
روحانی اظهار داشت: «تمام استانداران به رونق گردشگری کمک کنند. برای گردشگری داخلی، به هتل‌های ارزان‌قیمت و هتل‌های سه‌ستاره نیاز داریم. دولت زمین‌های فراوانی در شهرها دارد، این زمین‌ها را به مردم واگذار کنید و بانک‌ها را هم به مشارکت تشویق کنید. اگر بانک پای کار بیاید و شما هم زمین را بدهید، درست می‌شود.»
او اضافه کرد: «در ابتدای دولت یازدهم ریسک اعتباری ایران بیش از 7درصد بود و امسال به 5درصد رسیده است و این نیز نشانه‌ای از افزایش اعتماد جهانی به کشورمان است و سایر شاخص‌ها نیز همین روند اعتماد جهانی را نشان می‌دهد و البته در این میان نباید به هیاهوی بوق‌های خارجی اعتنایی کرد؛ البته برخی دستگاه‌های تبلیغاتی داخلی نیز از ارزیابی‌های جهانی نسبت به پیشرفت ایران عقب هستند و بذر یأس می‌پاشند و این در حالی است که ملت ایران همچنان جلوتر از همه این دستگاه‌ها در حال حرکت است.»



کد خبر 17674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =