هشتمین اسکله فلزی شناور گردشگری در هرمزگان به آب انداخته شد | امکان پهلوگیری همزمان دو فروند شناور تفریحی

چمدان :  معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این اسکله فلزی شناور برای ارتقای ایمنی گردشگری دریایی به بندر لافت قدیم جزیره قشم منتقل می‌شود.

محمدرضا پوررجبی با بیان اینکه برای ساخت این سازه ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: وزن این اسکله فلزی شناور ۳۰ تن و بدنه آن از جنس فولاد است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: با نصب این اسکله در ساحل لافت قدیم، امکان پهلوگیری همزمان دو فروند شناور تفریحی با ارتفاع عرشه آزاد ۱۲۰ سانتیمتر فراهم می‌شود.

پوررجبی گفت: علاوه بر این، با توجه به طراحی عرشه مسطح این اسکله، پهلوگیری قایق تندرو نیز در کنار شناور‌های تفریحی امکان پذیر است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: ساخت هشت فروند اسکله فلزی شناور به ارزش ۵۲ میلیارد ریال از زمستان پارسال با هدف ارتقای سطح ایمنی سفر‌ها و گردشگری دریایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

وی گفت: تاکنون عملیات ساخت و نصب هفت فروند از این اسکله‌ها در مبادی گردشگری طبل، گورزین، سهیلی، کندالو و شیب دراز در جزیره قشم، جزیره هنگام و بندر تیاب شهرستان میناب به پایان رسیده است.
کد خبر 148757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =