چمدان : مجتبی نارنج پور روزنامه نگار و کارشناس ارشد جامعه شناسی که امروز به همراه حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر  و سهراب گیلانی نماینده شوشتر از بخش‌های تخریبی سازه‌های آبی بازدید کرده به خبرنگار چمدان می‌گوید: در بازديدی كه شامگاه جمعه و صبح شنبه از اثر سازه‌های آبی داشتم دو تاق و بخش عظيمي از سازه صخره ای و سنگ لاشه ای تخريب و به درون آب سقوط كرده بود.

او ادامه می دهد: فرماندار و نماينده شوشتر در مجلس امروز  به صورت سرزده از اثر بازديد كردند و اعلام كردند ميراث فرهنگی در اين زمينه كوتاهی كرده است و به زودی جلسه‌ای برای بررسی وضعيت نابسمان سازه‌های آبی در فرمانداری شوشتر تشكيل می‌شود.

[caption id="attachment_12700" align="aligncenter" width="1100"] عکاس: مجتبی نارنج پور | عکس‌ها متعلق به امروز 14 بهمن است[/caption]

نارنج پور تاكيد  می‌کند: در بخشی از جوابيه درج شده پايگاه سازه‌هاي آبي درج شده است كه دليل تخريب مرمت غيراصولی و ... در گذشته است، حال سوال اينجاست در سه سالی كه مدير فعلي سازه‌های آبی شوشتر حضور دارد غيراز بوته‌كنی كار ديگری در آثار انجام داده است؟ چرا در اين سال‌ها مشكل مرمت غيراصولی پيدا و رفع نشد تا شاهد اين مشكلات نباشيم.



او توضیح می‌دهد: بخش الحاقی دو تاق متعلق به دوره پهلوی است اما بخشی از صخره هم آسیب دیده که این بخش الحاقی هم نیست.



مشروح این خبر بزودی منتشر خواهد شد.

[related-post id="12591"]



[related-post id="12692"]



[related-post id="11201"]









کد خبر 12699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =