واکنش‌ به خبر ارائه خدمات جنسی به مردان مجرد عرب در مسافرخانه‌های مشهد | رئیس اتحادیه هتلداران مشهد همه چیز را تکذیب کرد

چمدان :  اظهارات رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی در چند روز گذشته درباره سفر مشکوک مردان مجرد عراقی به مشهد بازتاب قابل توجهی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در گفتگویی اعلام کرده بود:  «نام ایران میان عراقی‌ها بد مطرح می‌شود، مثل همان نگاهی که خیلی از ایرانی‌ها به تایلند دارند. این موضوع اگرچه بارها تکذیب شده و سخت از آن صحبت می‌شد، اما حالا معتقدیم که باید نسبت به آن حساسیت ایجاد و درباره‌اش صحبت کرد...

محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در گفتگویی که با روزنامه شهروند داشت، حضور مردان مجرد عراقی در خانه مسافرها همراه با زنان ایرانی را تایید کرده و گفته بود: «در شهرهایی مثل مشهد و قم که زائر پذیر هستند، مراوده و مراجعه افراد غیرایرانی به خصوص عرب‌های عراق خیلی بیشتر مشهود است و حالا با مطرح شدن موضوع ازدواج موقت باید بیشتر مراقب باشیم.»

عضو فراکسیون زنان مجلس: نهادهای امنیتی باید ورود کنند

طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی پس از این گفتگو با بیان اینکه صحت و سقم ارائه خدمات جنسی به مردان عرب در مشهد باید بررسی شود گفت: باتوجه به انتشار اخبار گسترده درباره ارائه خدمات جنسی به مردان مجرد عرب در مشهد نهادهای امنیتی باید هرچه سریعتر در جهت بررسی این موضوع وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم درباره این موضوع چگونه صحبت کنم چرا که از نمایندگان استان خراسان نیز درباره این خبر سوال کردم و آنها نیز منابع موثقی را برای این موضوع که بخواهند به آن استناد کنند در اختیار نداشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این خبر در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است و تاثیر بدی را روی اذهان عمومی گذاشته شده است باید صحت و سقم این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

[related-post id="111205"]

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی همه چیز را تکذیب کرد

محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اظهارات منتشر شده از او درباره سفر مشکوک مردان مجرد عراقی می‌گوید: «من چنین چیزی نگفته‌ام و آنچه دست به دست می‌شود ناشی از استنباط اشتباه اهالی رسانه و کاربران فضای مجازی است.»

او می‌گوید: «من هرگز تایید نکرده‌ام که در مشهد از زنان ایرانی استفاده جنسی صورت می‌گیرد برای همین هم این استنباط و نقل قول از حرف‌هایم را کاملا تکذیب می‌کنم؛ چون من در مصاحبه‌ای که داشتم به این موضوع اشاره کردم که در مشهد ۶۰۰ خانه مسافر مجوز قانونی دارند و حتی آنهایی که مجوز قانونی ندارند هم خدمات اقامتی ارائه می‌دهند و لزوما به این معنا نیست که این خانه‌های مسافری در زمینه خدمات جنسی و غیرقانونی فعالیت می‌کنند.»

قانعی می‌گوید: «من در گفت و گویی که داشتم صرفا از آمار مسافر خانه‌هایی که دارای مجوز قانونی و غیرقانونی هستند صحبت کردم و حتی گفتم در شهرهایی مثل مشهد و قم که زائر پذیر هستند، حضور افراد غیرایرانی به خصوص عرب‌های عراق خیلی بیشتر مشهود است و حالا با "مطرح شدن" موضوع ازدواج موقت باید بیشتر مراقب باشیم چون خود من هم اطلاعات دقیقی ندارم.»

همزمان با طرح این ادعا در شبکه اجتماعی توییتر، یک کاربر عراقی که به زبان فارسی نیز مسلط است نوشته است: «جالبه در فیسبوک و توییتر ما هم شایعات درباره ایرانی‌ها خیلی هست. شایعاتی بدتر از سوء استفاده جنسی. مثلاً اینکه ایران دولتمردان ما رو عزل و نصب میکنه. دولت ایران برای ما تعیین‌تکلیف میکنه. دولت ایران قصد اشغال عراق رو داره...»

بصائر عباس در پاسخ به کاربران ایرانی درباره چرایی این شایعه‌سازی‌ها نوشته است: «کاملاً واضح است اگر روابط ما با شما گرم و صمیمی بشود دیگر ما و شمایی نخواهد بود یعنی اخوت اسلامی. یعنی برادری شیعیان. یعنی خشنودی امام زمان. یعنی تعجیل در فرج آقا. و یهود این را نمی‌پسندد باید صدام‌ها بیایند و خون‌ها ریخته شود و هزاران اتفاق دیگر تا آقای‌مان نیاید ... وسلام»

* عکس استفاده شده کاملا تزئینی است
کد خبر 120391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =