بازسازی پلاسکو نیاز به مجوز میراث فرهنگی دارد | تاکنون هیچ نهادی با ما صحبت نکرده است

چمدان : علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره برنامه های این سازمان برای ایام نوروز گفت: اقدامات خوبی در این حوزه برای ایام نوروز صورت گرفته است که از آن جمله می توان گفت برای هر استانی برنامه راهبردی تنظیم و طراحی شده که به زودی به این استانها ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بر اساس این برنامه ریزی ها توزیع یکنواخت کردشگر در سطح کشور وجود داشته باشد و همه مناطق مورد توجه قرار گیرد.

مونسان درباره اسکان نوروزی مسافران تصریح کرد: در سالهای گذشته نیز در این بخش مشکل خاصی نبوده، اگر کمبود فضای هتل داشته باشیم بومی گرایی ها به کمک آمدند، خوشبختانه طبیعت گردی در حال حاضر به خوبی در کشور جا افتاده و ما باید نظارت خود را بیشتر کنیم تا مردم راضی باشند.

وی درباره بازسازی ساختمان پلاسکو گفت: برای بازسازی این ساختمان تاکنون هیچ نهادی با ما صحبت نکرده است، سازمان ما در این محدوده ، محدودیت هایی را دارد ما در بحث ارتفاع بحث هایی داریم که باید با شهرداری و سازمان بنیاد مستضعفین مطرح کنیم.

مونسان یادآور شد: باید نظر و مجوز سازمان میراث فرهنگی در این زمینه اخذ شود که اگر از ما استعلام شود نظر خود را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر 11601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =