چمدان : این زن موفق 30 ساله خلبان بویینگ 777 پروازهای تجاری شرکت هواپیمایی ایر ایندیا است. آنی دیویا در گفت‌وگو با برنامه خبری «حالا آینه» (Mirror Now) گفت: «من از کودکی همیشه می‌خواستم خلبان بشوم، اگرچه راهنمایی زیادی درباره اینکه چگونه می‌توانم خلبان بشوم نداشتم.»

او ادامه داد: «والدینم همیشه حامی من بودند. البته افراد زیادی اطراف ما بودند که به پدر و مادرم می‌گفتند که من را به کلاس‌های پرواز نفرستند و پرداخت هزینه این کلاس‌ها هم آن‌زمان برایشان خیلی سنگین بود. باوجود این، همه این مشکلات را مدیریت کردند.»



دیویا در این گفت‌وگو خاطر نشان کرد که قبل‌از اینکه فرماندهی 777 را به‌عهده بگیرد فرصت داشته که خلبان بویینگ 737 باشد اما تصمیم گرفته منتظر بماند تا به رویایش که فرماندهی جت بزرگ‌تری بوده برسد.

بویینگ 777، هواپیمای دوربرد با بدنه عریض است و از نوع جت‌های مسافرتی دوموتوره است که شرکت آمریکایی هواپیماسازی بویینگ طراح و سازنده آن است، درحالی‌که 737 به‌عنوان هواپیمای بردمتوسط دوموتوره با بدنه کم‌پهنا شناخته می‌شود.

دیویا درحالی‌که فقط 19 سال داشت آموزش خلبانی‌اش را در آکادمی هوانوردی ایندیرا گاندی راشتریا اوران با موفقیت به اتمام رساند و در سال 2006 شغل مناسبی در ایر ایندیا پیدا کرد. این خلبان زن جوان به‌طور مرتب به‌سوی نیویورک، شیکاگو و سانفراسیسکو پرواز می‌کند.
کد خبر 11400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =