چمدان :  علی اصغر مونسان ظهر یکشنبه چهارم شهریور ماه در حاشیه مراسم گشایش نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری که با عنوان «شهر گردشگر» در مجتمع ایران مال تهران برگزار شد، گفت: مفاهیم شهرگردشگر به شهرداری‌های تمام استان‌ها ابلاغ شده است. این مشخصه‌ها مربوط به زیرساخت‌ها و نحوه برخورد با گردشگران است.

وی اضافه کرد: نمایش ظرفیت و توان گردشگری استان‌ها در این نمایشگاه مورد نظر ما بوده است و امیدواریم شهرگردشگر به یک برند تبدیل شود.

محمد محب خدایی معاون گردشگری کشور نیز در این مراسم گفت: سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری بالاترین بازدهی و بازگشت سرمایه را خواهند داشت.



وی با بیان اینکه مفهوم شهر گردشگر در اقتصاد این صنعت، هدف معینی را دنبال می‌کند گفت: دولت و استانداران در برنامه‌ریزی‌های کلان خود گردشگری را نیز مورد توجه قرار می‌دهند و ما امروز در شرایطی هستیم که شان گردشگری برای همگان آشکار شده است.

معاون گردشگری افزود: تخصیص بودجه 8700 میلیارد تومانی مربوط به تبصره 18 به گردشگری نتیجه تلاش جمعی ما است و این مسائل سبب تحولی در نگرش به حوزه گردشگری شده است.

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد سرمایه‌گذاری گردشگری ظهر امروز در مجتمع ایران مال افتتاح شد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر 110927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =