واکنش معاون گردشگری به فروش انحصاری بلیت جام‌جهانی توسط برخی آژانس‌ها

چمدان : محب خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار چمدان در ارتباط با فروش بلیت جام جهانی توسط آژانس‌های مسافرتی گفت: فدراسیون فوتبال بلیتی در اختیار ما نخواهد گذاشت که آن را به آژانس‌ها بدهیم اما 77 دفتر خدمات مسافرتی معرفی خواهند شد که بتوانند این تور را ارائه دهند و فقط این آژانس‌ها می‌توانند دراین زمینه فعالیت کنند.

وی در پاسخ به اینکه این آژانس‌ها می‌توانند بلیت را نیز به گردشگران ارائه دهند، اظهار کرد: بلیت باید از روی سایت خریداری شود اما اگر مسافری از آژانس بخواهد که این بلیط را از روی سایت برای او بخرد، این 77 آژانس می‌توانند چنین کاری انجام دهند.

معاون گردشگری کشور در ارتباط با این که هیات مدیره دفاتر خدمات مسافرتی گفته‌است که 6 آژانس به صورت انحصاری با هماهنگی فدراسیون برخی بلیت‌ها را در اختیار دارند گفت: چنین چیزی نیست و سوء تفاهم ایجاد شده‌است.

[related-post id="10444"]

محب خدایی در پاسخ به اینکه چگونه می‌توان مطمئن بود که در روزهای نزدیک به جام‌جهانی و در زمان اتمام بلیت‌ها شاهد فروش گرانتر بلیت‌ها توسط برخی آژانس‌ها نخواهیم بود، توضیح داد: به هر حال برخی مسائل در کشور ما طبیعی است و متاسفانه  گاهی شاهد یکسری سو استفاده ها در کشور هستیم.
کد خبر 10689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =